Elimde Philips avent natural biberon var. Kızım 9 aylık olduğu için ucunu değiştireceğim. 4 delikli mi almalıyım yoksa Y kesim uç var ondan mı almalıyım. Kullanan var mı artısı ı eksisini söyleyebilir misiniz. Bide alıştırma bardağı tavsiyesi istiyorum 🙏🏻