missannemm vera66 bitmiyooor. Benimde size bi sorun olacak kundak yapıyormusunuz yapıyorsanız bebeğiniz açıyormu
Esracemre vera66 artik basim zong zong agriyor bu geve sahurdan beri salliyorum inanirmisin su yaziyi yazarken buraktim elimi besikten daha yeni uyudu 2 gunudr boyle neden uyumuz anlayamadim
Mrw-95 vera66 bitmiyor valla gündüz tavşan uykusu ama akşam 9dan sonra gece uykusunu güzel uyuyor maşallahı var bende akşamları uyuyunca yapıyorum herşeyimi gündüzleri hep kızımla vakit geçiriyorum
vera66 missannemm evet yapıyorm ve çoğu zaman bozuyo bide onu tekrar düzeltmek için uyanıyorm geceler çok çetin geçiyo🤦♀️
Sevdacicegi missannemm Benim kızım da 3 ay 3 günlük kundakta hiç durmuyor açıyor yaramaz😬 Bazen sinirlenerek uyanıyor kundağa sarınca. Tavşan uykusu da devam ediyor maalesef 😬
Mrw-95 missannemm kundak yapmıyorum yapınca ağlıyor uyurken bir iki kere yapayım dedim açıyor bu sefer uyanıyor o yüzden kestim yapmayı düzeni çok seviyorlar ama uyku saatlerini takip et benim kızım tavşan uykusuda olsa hep aynı saatlerde yatıp hep aynı saatlerde uyanıyor rutinleride çok seviyor
mrvcr Esracemre emzik kullanıyor mu? benimki uykusu gelince veriyorum emziği ağzına uyuyo. ama sallamaya, pişpişlemeye kalkarsam ya da yanında durursam asla uyumuyo.
EzoAlvina Esracemre uyku arkadaşı almayı dene istersen. Telefondan elektrik süpürge sesine bayılıyordu benim kuzum ki hala seviyor bende uyku arkadaşı aldım
vera66 bide uykusunda sürekli kıpır kıpır artk hareketleniyo ondanmıdır uyuyo ama hareket ediyo sizinkilerde öylemi
Sevdacicegi vera66 evet aynen öyle elini yüzünden çekmiyor hiç kıpır kıpır kendini uyandırıyor o eller hiç rahat durmuyor 🤦🏻♀️
18012020--- vera66 benim bebeğim de öyle Bi sağa Bi sola çeviriyor kafasını kıpır kıpır ama gözler kapalı oluyor
Esdoel Gece bir sıkıntım yok akşam 9bgibi yatıyor sabah 5 buçuk 6 buçuk arası kalkıyor gündüz sıkıntılı sabah 6 da kalktığında öğlen 1 2 ye kadar 10 dakika zar zor uyuyor sonra 2 saatlik uykuya geçiyor.
Zeynepvefam Benim kızımda 3ay 11 günlük kundak yapmadım istemed sevmedi bir türlü.. bir kaç gündür uykuda vücudunu kaşınıyor kulağını kaşıyor ağlıyor uyumak istemiyor emmeyi reddiyor. Ama atak dönemi diyorlar 🤷♀️ İnşallah geçer 🥰
vera66 sürekli mızır mızır gündüz hiç bişiyden memnun olmuyo yarm saatten fazla uyumuyo memede ağlamaya başlıyo filan🤦♀️ hiç benm oğlumn huyları dğeildi bunlar
18012020--- vera66 memede bizimkide ağlıyor uyanıkken almıyor. Uykusunu getirip öyle veriyorum memeyi 3 ay 15 günlüğüz