Bebektsk1 Agah65 bende 3 senedir kullanıyorum çok aşırı memnunun tavsiye ederim çeyizime iyiki almışım diye çok seviniyorum şimdi bayağı zam da gelmiş ben 2lisini 800 e almıştım şimdi 1 tanesi bin küsür