Alim7189 çok saolun 😊
EEslem Aaa iyi iyi çok şükür iyi olsun hep bebisler
EEslem Ben hep içiyorum baştan beri kimyon rezene anason
EEslem peki ısıtıp mı verdiniz zeytinyağını
Aryemus_3 yok hayr isitmadim
EEslem hani asit varya