kızlar benim oğlum bugün tam 3.5 aylık oldu. yere sırtüstü bırakıyorum yüzüstü dönüyor ve öyle kalıyor, bi daha sırtüstü dönemiyor. yorulunca bi süre sonra pelte gibi bırakıyo kendini. boğalacak diye ödüm kopuyo, 1 dk yanından ayrılamıyorum. hadi gündüz ayrılmiyim, bugün sabah da benden erken uyanıp beşiğinde dönmüş, yorulup mızlamaya başlayınca farkettim 😱 kaç güne öğrenir bu çocuk sırtüstü dönmeyi ya da hızlandırmak için yapabileceğim birşey var mı?