Tatlihayat valla cnm bizde 16 haftamızdayız ama gerçekten yok böyle bişiy durmadan ağlıyo herşeye ağlıyo hiç mutlu değil işin tuhafı kucakta da ağlıyo yatakta da beşikte de ağlıyo bi ağrıyan acıyan yeri mu var acaba diye doktora da göturdum şükür bişiy de yok ama yine ağlıyo artık bnde atak diye düşünmeye başladım