fdmckr45 Kızlar merhaba 12 gün önce sezeryan ile Doğum yaptım dikiş yerimin altı morardı üstü ise hafif şiş gibi başına gelen var mı acaba
Gamze-Eliz fdmckr45 merhaba canım geçmiş olsun aynı şekilde benimde oyle nedendir merak ediyorum ve hala göbeğinden aşağısı uyusuk 19 gün oldu doğum yapalı benmde.
Minnakana fdmckr45 ayakta çok kalınca oluyor, ve yorulunca , bende 65 gün oldu doğum yapalı 40 çıkana kadar ne zman ayakta çok dursam uyuşukluğu ve şişliği arttı morarmada
Seda23Yusuf Gamze-Eliz o uyuşukluk hep olacak ablamın 11 sene oldu hala varmış benimde var 41 gün önce doğum yaptım
miraninannesi18 Gamze-Eliz uyusukluk gecmior hemen canm 55 gun oldu benmde hala uyusuk :) hafif sislikte oluyor oda normal gececek. Kolay degil kac kat kesiliyoruz🙈
Yarimderin Benim de oldu doktora gittim dinlenmemişsin dedi kalkarken yan kalk birden doğrulma dedi geçti zamanla da
Gamze-Eliz Benim dikişler içten kanama yaptı acaba onunla alakası var mıdır merak ettim kontrole gittiğimde sorucam bende. Sezeryan zor o zaman normal doğum daha iyi ömür boyu uyusuk kalıcak karnımız demekki 🤦♀️
Seda93 5 ay oluyor doğum yapalı ve dikiş kısımlarda hala morarma var. Ayrıca uyuşukluk hala devam ediyor 🤦🏼♀️ Bazen rahatsız oluyorum hissizlikten dolayı ama sanırım geçmez
MarlaSinger 7,5 aydan yazayım. Uyuşukluk hala geçmedi :) şişlik bende de oldu ilk zamanlar doktor kendini fazla zorlamışsın dedi. Morarma nasıl bilemiyorum ama o biraz riskli gibi geldi.