Yusram-47 Evolvia anneleri 2 numara hakkında ne düşünüyorsunuz 1 numarası gibi iyi mi sma 2 kullanıyorm yeni yeni oğlum ek besin olsun mama olsun midesine iner inmez kaka yapıyo tecrübelerinizi paylaşırsanz ona göre siparişimi vereym :)
Sevimli2 Ben kullanıyorum ek gıda geçtiğim için mamayı gece veriyorum 3 kere içiyor sabah kakasını yapmış oluyor gaz yapmayan Bi mama
Yusram-47 Sevimli2 2 numarasına geçtinz mi elimde sma 2 vardı bnde onları kullanmaya başladm ama n3 yrse hemen kaka yapıyo alışma süresi mi 2 numaraya yoksa mama mı kötü bilemedim evolvia alacağm bu bitince benöde çoğunlkla gece içiyo mama gündüz yemek yediriyorum
demirboy Yusram-47 ya bende evolviada oldu o çok çocuk yaptı. Bir ara evolvşa kullandım sonra sma ya geçtim o ara bi kilo alımı iyiydi ama hangisi yaradı bilmiyorum ya. Bende cıvık kaka yapıyor diye değiştirmiştim
Yusram-47 demirboy bebeğiniz küçkse evolvia kullanın 1 numarasını önerdi çopu arkadaşmız bn kullandm iyi geldi uzun süre kullanan arkadaşlarımız daha iyi bilir tabi
Yusram-47 demirboy evolvia dene 1 ay ne kaybedersin ki bn araştırarak başlamştm ek gıdaya da erken başladm bebeğim sadece mamayla besleniyor çoğu zaman da biberonu itiyor o yüzden internette uyguna geliyor eczanede pahalı
demirboy Yusram-47 ek gıdaya ne zaman başladınız bizimkisi 4 aylık dr bu ay başlamak istiyor ama ben istemiyorum. Benimki de ne biberon ne meme pek iştahlı değil uyurken anca. Ek gıdayı da almaz o zaman iyice geri kalır diye korkuyorum.Ek Gıdadan sonra ayda kaç kilo aldı eskiye göre gelişimi nasıldı
Yusram-47 demirboy dr nuz destekliyorsa tadımlara başlayın bn 4 te tadıma şuan 6 aylıl yediriyorm biberonu kabul etmiyor kaşkla bişyler yedrmemi istiyo gelişimi de gayet güzel
demirboy Yusram-47 anladım peki önceye göre kilo alımı düştü mü arttı mı nasıl oldu benimki hala 5 kilo da 😌 4 aylık