Mine Kızlar bebeğim 5 ay 16 günlük uyku zamanlarında çok sık meme için uyanıyo özellikle geceleri 3 aylıkken uzun uyurdu çok sık uyanmaz en fazla 3 kere uyanırdı ama şimdi yarım saatte bir en fazla 1.5 saatte bir uyanıyo ve doyuncaya dek emmek istiyo bazen aşırı uzun emdiği bile oluyo çekerken ağzından ağlıyo acaba doymuyomu ama akşam yatmadan bişeylerde yediriyorum yani doyması gerek yedirdiğim şeylere nazaran sizce ne yapmam lazım varmı böyle anneler
Hifa Mine ne yapılacak bilmiyorum ama bende aynı durumu yaşıyorum canım. Sürekli uyanıyor sürekli meme istiyor. Yapışık ikiz gibi uyur olduk kızımla. İnşaallaj geçici bir durumdur.
Nurdanhakan Mine Hifa kızlar diş dönemine geçiş yapmış olmalısınız. Benim oğlumda 5. Ayda öyle yarım saatte bi uyanmaya başladı hatta tam yatağına koyup yatağa yatıyorsun hop beş dakja sonra kalkıp emmeye devam sonuç dişimiz çıktı ikinci diş haftalarındada aynı şey oldu şimdi üçüncüyü bekliyoruz artık tecrübelendim gece uyanması sıklaşınca anlıyorum kii diş sıkıntısı doktorumuz diş etleri acıyınca kaşınınca emnek isteyebilirr açıktıgından diil dedi ki öylede doktorunuza danışın ben bu dönem bazı geceler calpol veya dolven ağrı kesici cay kası ile veriyorum bazen o zaman sakin yatıyor
deletedmom4842 Mine Biri bir aynı şeyleri yaşıyoruz 3. Ayda çok güzeldi 4. Aydan sonra bozuldu düzeni şimdi 6,5 aylık saat başı kalkıyor emmeye ama ben her seferinde emzirmiyorum çünkü gece beslenmesi yapmadan da sabaha kadar uyurlar en fazla 2 kere emziriyorum
Merveteo Mine. 5 ay 11 günlük Birebir aynı şeyler emmiyo bu aydan önce 4 saatte bir uyanırdı şimdi sık sık kalkıyo sabah 4-5 gbi uyanıyoruz artık ishali var dişler sanırım şimdi emerken uyuya kaldı bakalım ne zaman uyanır
Mine Hifa aynen bizde öyle sürekli verdiğim diyorum ama emmeden imkansız uyumuyo sallasam bile 10 dk sonra tekrar meme emmek için uyanıp emip öyle dalıyo uykuya 😭😭
Hifa Nurdanhakan peki değişen tek şey gece uykusu mu oldu canım. Mesela bizim bu aralar ishal gibi büyük abdesti. Birde çok huysuzlaştı ya. Atak haftasındaymışız birde 🙇
MTkutay Nurdanhakan canım benim ki beş buçuk aylık 1 buçuk aydır böyle doktor baktı artık diş dönemine girmişsiniz Evet ama her hangi bir şey görünmüyor dedi bende mi calpol versem
Mine Nurdanhakan ne kadar sürdü keki bu süreç herkes diş 7. Ay dan önce çıkmaz diyo 2 ay daha böylemi devam edicek 😭
Wrw deletedmom4842 aynı durumdayım 3ay23günlük Saat Başı emmek için kalkıyor önceden hiç böyle değildi aç olmadığını biliyorum ama meme emmezse uyumuyo siz nasıl uyutuyosunuz 😴😥
MTkutay deletedmom4842 o yaş grubu için gece 1 defa beslenme yeterli aslında ama benimki de 20 defa uyanıyor Gece 😖
Mine deletedmom4842 bende her zaman emzirmiyim diyorum uyanınca sallayıp tekrar uyutuyorum ama yine 10 dk sonra kalkıp emip uyumak istiyo normalde 3. Ayda 4-5 saat aç kalabilirdi hatta 9 da yatar gece sadece 2 kere kalkardı ama şimdi yatakla beşik arası gidip resmen tüm gece toplam 2-3 saat uyuyorum
Mine Merveteo evet bizde öyle önceden çok güzeldi gündüz uykusunda gece uykusuda en azından gece acıkınca uyanır emekle sonra yine derin uykuya geçerdi ama şimdi saat 9 da uyumak in çırpınıyor uyutuyorum yarım saat sonra tekrar 20 dk sonra tekrar böyle böyle gece 12 ye kadar derin dalmıyo daha sonrada 2-3 den sonra yarım saat 1 saat bazen 20 dk bir kalkıyo ve emmeden yatmıyo 😭😭😭
MTkutay Mine birebir aynısını yaşıyorum. Inan ki sabaha kadar 20 defa uyanıyor artık ölüyorum uykusuzluktan doktora sordum gündüz uykuları duzenliyse sıkıntı yoktur alışkanlık edinmiştir dedii
Mine MTkutay ah birimde aynı gündüzde sıkıntı yok ama akşam artık sayamıyorum bile kaç kere kalktığını resmen hiç yatmasam yeridir
Tuba8406 Mine 5 ay 25 gunluguz bizde bahsettiginiz sorun bizdede yasandi uzun zamandir. Sabah zombi givi uyaniyordum bas agrisi cabasi beyfendi zaten meme agzinda uyuyor ona gore hava hos ben tukenmek uzereydim ama ne olduysa 2 gecedir sadece 1 kere uyaniyor emip uyuyor sabah 7:30 a kadar anlamadim tek yaptigim uyuduktan hemen sonra kendi yatagina koyardim koymuyorum yanima aliyorum nasilsa geceyi yanimda geciriyor diye ama 2 gundur boyle oldu bu defa. Benim esim suanda yanimizda degil is sebebiyle bakalim 10 güne gelecek o zaman nasil olur bilemiyorum.
MTkutay Tuba8406 bende oğlum Gece boyu 100 defa uyandığı için yatağıma alıyorum çaresiz kalıyorum çünki. Eşim uyumaya giderken bizimle yatağa geliyor ama sabah uyandığimda asla yanımda göremiyorum salonda uyumuş oluyor 😂 bir defasında o kadar çaresiz kalmış ki yatağın yanına yere battaniye sermiş üstünde uyumuş 😂😂
Mine Tuba8406 atlatmıştır belkide atak haftasını maşallah hep öyle olsun bütün anneler uykulara doysun ya çok zor gece uyumamak
Tuba8406 MTkutay ben karsi degilim yanimda yatmasina acikcasi ama zor iste boylede olmuyor hadi simdi biz mecbur ayriyiz benim sipada alisti sanirim 6 ayda cok gormedik babayi biz cunku ara ara o zamanlarda yatti besiginde ama daha kucuktu dogduktan sonra bi kac zaaman esim salona gitti annem yatsin yanınızda dedi annem kaldi cunku surekli anneme ihtiyacım oldu 3 gun filan bakalim bundan sonra ne olacak 🤣 ve benim esim saat 4 5 gibi evden cikmasi gerektigi gunler olacak salonu boylar heralde 🙊
Tuba8406 MTkutay iste care mi bilmiyorum ayri olsakta suanla esimle ben hep ilk uyudugunda besige yatirdim oglumu uyanıyordu emzirip koyuyordum ama max 1 saat uyuyordu oda bazen sonra zaten belli bir zaman sonra besikte hic uyumadi bende 2 gündür once yanima aliyorum sabaha kadar 1 kere uyanıyor :)