Esragrblk _Mervee_ hayır ben alıştırmadım o kadar. Emzirip uyuyordum genelde. Memede uyumadığında sallıyordum çok uykusu gelince. O yüzden çok alışmadı ama artık onu da yapmıyorum. Çünkü artık sallamayı bıraktığımda uyanmaya başlamıştı.
Gndgd33 _Mervee_ geçicek inan sabirli ol senin psikolojin önemli onunda katkisi oluyor bizde hem kolik hem bagirsak spazmi üstüne inek sütü alerjisi vardi ve tektim baba yanımızda yoktu 3 gün uyumadigimi biliyorum ama geçti az da olsa gecti sabir etmek lazim 😪
Gndgd33 Saatlerce bazen 24 saat ağlardi tuvalette gitmek neydi unutmuştum gece gündüz bir olmuştu hastaneler mesken 5 ay içerisinde 32 ayrı doktor yani şükür ve sabir yapacak pekte bisey kalmiyor dus aldir iyi geliyor benimki 10 dk uyurdu en azindn