_Mervee_ 2 ay 20 günlük kolik bi kizim var zaten hiç durmuyor uyumuyor sürekli ağlıyor. Bide 22. Hafta atağını yaşıyoruz galiba herşey iki katina cikti ya. Cok üzülüyorum cok yorgunum. Gececek bugünler demi uyuyacak bebeğim
S-seda _Mervee_ geçecek canım merak etme rn gec 4. Ayından sonra gazı kalmayacak 3. Ayında zaten rahatşamıs olursun inş. Benım kızımda oyleydı şimdi 5 aylık benımkide 4. Ay atagındaydı gece uyumuyordu şimdi iki gecedir biraz daha iyi maşallah. Yani geçiyor sabırlı ol hepsi bitecek
Humi _Mervee_ benim yegenimboyleydi bizde kalmaya geliyorladdi ben ablam annem esi ve kiz kardesim hepimiz pert olurduk. 3. ay bitinxe bunlarda bitti cok sukur. Sizde rahatlatsiniz ins en kisa surede
_Mervee_ 1-Prensesannesi sürekli sallanmak istiyor biraktigim an uyanıyor. . Uykusunda düzeliyor demi
Eslina-20 _Mervee_ canım tam doydugundan eminsin demi benim kizimda öyle yapiyirdu bı ara doktora götürdük meğerse sütüm yetersiz mis o yüzden çocuk ac olduğu için yapıyormuş öyle
1-Prensesannesi _Mervee_ aynen öyle birde 6 ay sürdü bizimkisi her çocuk farklı oluyor sen sabret biraz iyi gelen şeyleri ayırt etmeye çalış yapacak başka bişey yok her yolu denedim ben
Emiraras-smom _Mervee_ canım bebeğin daha çok küçük sallama o yüzden yediklerine dikkat et maşajını yap bebeğe soğuk şeyler tüketme soğukta kalma gaz sebeplerini ortadan kaldır o senin sıcaklığını ister kucağında gezdir pışpışla uyur çünkü bu şekil uyumayan bebek yok sessiz bir yerde uyusun uyudukça bağırsaklar çalışacak emzir aç kalırsa da mızmızlanır sakin ol sessizce konuş onunla çünkü hala alışma çabasında dış dünyaya gülümse ona rahatlat onu sen annesin en iyisini bilirsin yavrun için ama daha çok küçük sallama canım eline al gezdir pış pış karnını doyur gazını çıkar poposuna vura vura kakasını da yapar ok canım geçecek bu günler sabırlı ol inan hepimiz yaşadık 3-4 ay sonra huzur bulacaksın sabırlı ol onun uyuduğu vakitler sen de dinlen enerjik ol 🤩 sağlıklı kalın 😘
BeH16 Ben de 7,5 ay çok sağlam kolikle mücadele etmiş bir anneyim. Sinir krizi geçirsem de stresten ayağımda ve bacağımda zona çıkartmış olsam da oğlum şimdi 9 aylık. Hepsi bitti gitti 🙏 Sabır dilerim 🙏
Emiraras-smom _Mervee_ işte benim bebeğim de öyleydi baktım bu böyle olmuyor çocuğun beynine de zararlı alıştırdım elime alıp bi 10 15 dk ya emzirerek ya da pışpış yaparak uyutuyordum hemen her sese kalkmıyordu ayağımda çıt sesine açıyordu gözünü deliriyordum inanın bn de yaşadım boşa yapmışım sen nasıl istersen bebek o şekil uyur benim oğlum ninni açıyorum sabit sadece uyurken dinliyor hep te öyleydi çevredeki sesleri bastırmak için harika bir yöntem uyuduktan sonra tam dalınca kapatıyorum bu hala böyledir yani bi dene uyucak öylede sen sallayınca o çocuk sallamanın etkisiyle bayılıyor aslında biraz araştırırsan görürsün ok gerekeni yap uyku öncesi mutlaka uyuyacak ben d yaşadım yaşadıklarını 🤞🏻💕
Emiraras-smom BeH16 bi dene diyeyim canım kendini boşa yorup onun da beynine zarar veriyorsun inan buna 😌❣️
Emiraras-smom BeH16 kuzum işte ona asla inanmıyorum sen gerekenleri yap bebeğin için yıpratma kendini sallama hiç bir Yaşta tavsiye edilmiyor ben kolik bebek annesi olarak yazıyorum 🙈
canparcam123 _Mervee_ geçecek canım merak etme büyüdükçe hepsi geçecek inşallah sizde unutacaksıniz bu günleri
EmineB10 _Mervee_ buzuki Orhan kolik Bebek albümünü dinletiyormusun kriz anında çok iyi geliyor YouTube dan açabilirsin kolik anında benim kızım hemen sakinleşirdi