SevoMeto Merhaba anneler 2 aylik bir bebegim var çilek alerjen bir meyve yersem sütümden geçip bebegime kötü bir sonuç verir mi acaba ?
TalentedMom SevoMeto Ben 3 tane Yedim bir şey olmadı az yersen sıkıntı olmaz bence fazla tüketirsen bebeğinde kızarıklsr oluşabilir
Minaninannesii SevoMeto kızım 5 aylık canım ne isterse yiyorum hiçbir şey de olmadı sadece anne sütü alıyor
46467 SevoMeto sizin bebeğinize alerji verebilirde yiyerek anlarsınız benim kızıma alerji vermiyosa o demek değilki hiç bir bebeğe vermez her bebeğin bünyesi farklıdır sonuçta
Bulutbey SevoMeto Ben alerjik olduğunu bilmiyordum yedim, oğlumda alerji yaptı. 3-4 gün sürdü geçmesi. Bir süre yemezsek bence bir şey olmaz. Yazık canı acımıştır illaki. Ne gerek var diye düşünenlerdenim.