Resmiye 45 günlük oğlumda laktoz instoleransı var. Her emmeden önce relactaz damlası kullandığım halde oğlumda sancı başlıyor. Bacaklarını kasarak çok yoğun şekilde ağlıyor. Ememeden aç şekilde yatırmak zorunda kalıyorum. Relactazın etkisi olmuyor mu? Kullanan ark sizde durum böyle mi?
Sheqermom Resmiye ben kullandım hiçbir işe yaramadı bizde daha çok ağlamaya başladı emmeden önce veriyordum uyku yaptı kızımda emerken uyuyaklıyordu bıraktım bende.belki başkallarında yaramıştır
Resmiye Oznurfurkandeniz testleri varmış ancak doktorumuz gerek duymadı. fışkırarak kakasını yapıyordu, emerken bacağını kasması, midesinden gurultu gelmesi, poposınun çevresinde yara olması, süt ve süt ürünleri tükettiğimde özellikle rahatsız olması vb
DuruK Kıyamam yavrum benim ya. İnş geçer bi an önce. Bebeklerin aç kalıp aç yatmalarına çok üzülüyorum 🙁 mama vermeyi düşünüyor musunuz onda da mı aynı? aç yatmasın 🙁