emircinarinannesi bu sicak havalarda yenidogan bebekler nasil giydirilmeli ? sizler neler giydiriyorsunuz ?
Sanemkrdmn emircinarinannesi benim bebeğim 1 haftalık geçen gün kontrolü vardı üstünde uzun kollu ince zıbın ve altında patikli pijama vardı doktorum sadece kısalıkla zıbınla durabilir hava çok sıcak bunalır dedi kısa kollu zıbınla duruyor benim bebeğim genelde evimde çok sıcak
Hasret emircinarinannesi ben zıbın üzerine kollu hırka giydiriyorum altında pijama ve çorap giydiriyorum ayakları biraz açık kalsa buz gibi oluyo aslında giydirdiğinde terleme yada isilik olmuyosa sıkıntı yok bence bebeğim hiç terlemez böle giydirdiğimde
Cansu425 emircinarinannesi gorumcemin bebegi oldu klima terletmicek kadar açık ve sadece zıbın corap ve eldivenle duruyor gene alev gibi cocuk ve isilik heyeri kiyamam cok giydirmeyin
Ozgedefne Ben tek çıtçıtlı zıbın giydiriyorum sıfır kollu olanlardan altınada çorap malum antalyada yaşayınca pek birşey giydirmek olmuyor sıcaklarda ve çabuk terliyor o yüzden bide bazen sırtına bez koyuyorum.
NaimeYilmaz Ben klimali kıyafet gıydırıyorum tek kat müslin örtüyle örtüyorum gogsune kadar uyurken o kadsr ınce gıydırmeme ragmen kafası sırtı su gıbı oluyor bızde aynıyız.. Daha 18gunluk ama ben nası bunalıorsam oda bunalıyor emınım terlemesınden bellı 😔
mosimosi İlk 1 ay çıtçıtlı badi üstüne pijama takımı veya tulum şeklinde giydirdim, terliyordu ama hasta olmasından korktuğum için soymak istemedim. 1 aydan sonra sadece kısa kollu çıtçıtlı badi, ayağına çorap.
ArasAtlas Tek zıbın eldiven çorap giydiriyorum üstünüde Müslin örtüyle örtüyorum tamam cok sıcak oluyor evler
ZeynePoyraz emircinarinannesi kısa kollu zıbın altına çorap giydiriyorum üzerine de Müslüm örtü örtüyorum yeterli oluyor havalar çok sıcak