Merhabalar 7,5 Aylik kizim reflusu var odogdugundan beri meme konusunda isteksizdi Sonralari gunduz emmeyi birakti sadece gece emziriyordum ama sütüm azaldı gecede mama vermeye basladım gece beslenmesi rüya öğünü şeklindeydi uyanmazdı ama artık uyanıyor uyanmasada gece mama yapmak zor oluyor yakında işede başlayacağım gece beslenmesini kesmeli miyim nasıl keserim ? Bi de iştahsız zaten 120 cc yiyor 3 saatte 1 oyunla falan yediriyorum gece doyduğundan gündüz yemiyor belkide ne yapayım sizce