AlyaaSrmrt Kızlar doğum iznim 30 nisanda bitti. Ücretsiz izne çıksam devletin 3 aylık ödeneğinden yararlanabilir miyim var mı bilgisi olan ?
HaleCvs Evet bende geçen hafta yaptırdım iş yerimin muhasebecisi ilgilendi bu konuyla ilgili ben birşey yapmadım iban nomu istedi birtek muhasebeci. Ne zaman ve ne kadar para yatıcak hiç bir bilgim yok açıkçası 🤷♀️
AlyaaSrmrt Edanaz canım koronadan dolayı işten çıkarmak yasak ücretli izne çıkarmak serbest. Devlet 3 ay 1170 lira ödeme yapacak ücretsiz çıkanlara. Ama biz yararlanabiliyor muyuz bilmiyorum muhasebeye sorucam bende
Damlakutay Benimde Nisanın ilk haftası bitti iş yerim başvurmuş mesaj geldi işkurdan hesap numaramı tanımlattım orda da aylık ne kadar alcağım yazıyodu
AlyaaSrmrt Damlakutay işsizlik maaşı mı alacaksınız acaba bu ödeneği mi? Nisanın başında yoktu çünkü bu ödenek
Damlakutay AlyaaSrmrt benim ücretsiz iznim bitti yanlışlık olmasın bizim aldığımız tutar biraz farklı şu an işyerim kapalı oldugundan