Merhaba,
yine acemi kullanici ben karsinizdayim.
Bebekli cogu hanimlarin kilolarindan veryansin ettiklerini okuyorum.
Martin 16sinda calistigim spor salonu kapatildi ne zaman acilacagi da belli degil. Ben tabiki derslere geri donecegim ve mesuliyetlerim icin kilo alimima dikkat edip egzersizlerimi evde devam ettiriyorum. Fakat ramazan ayi bana hic yaramiyor yorgunluk ve duzensiz yemek saatleri sebebiyle birazi odem birazi gercek kilo olarak geri geldi. Simdi onerim su ki beraber birbrimizden guc alarak ,partner arayan ama bulamayan bayanlari motive etmek adina bi yerde toplamak niyetindeyim. Burdan nasil olur bilemiyorum fikirlere acigim. Egzersiz yapip olculeri guncellyerek birbirimize verdigimiz sozlerr ve takip edilmenin getirdigi huzursuzlukla rahat kilo vermeye baslanilabilir. Bakin bayramdan sonra yavas yavas cikicaz kiyafetlerimizin icine girmeliyiz.
Tamam diyen onerileri ile gelsin. Eger bu konuda acilmis bir topic varsa beni oraya da tasiyabilirsiniz