Kızım 15 aylık ve 3 aydır yürüyor sürekli başını bi yerlere vuruyo me kadar koruyucu davransam bile yetişemeden düşüyor dün mama sandalyesinden düştü ve epey agladı sakinleştrdim bi sıkıntı olmadı ama bi arkdsla görüştüm ilerleyen yaşlarda bu düşmeleri beyinde ciddi hasarlara sebebiyet verir dedi içim cok huzursuzlandı lütfen bilgisi olan cvplayabilir mi ?