iki aylığız ben memnunum ilgisini çekiyor sesler ve oyuncaklar. sallanan oyuncaklar zaten beşikte de ana kucağında da var o yüzden oyuncaklardan çok piyanolu kısmı için aldım. ben yere yatırmıyorum alttaki pedi kullanmıyorum sallanan aparatları ve piyanolu kısmı koltuğa koyuyorum koltukta yatırıyorum. üzerinde saatler geçirmesi iyi değil o kadar uyaranla zaten ama ben vakit kazanmaktan çok ayaklarıyla vursun sesle eğlensin diye aldım. kısa süreli tutuyorum. 10-15 dk. pedini de yıkadım, yüzüstü 3-5 dk egzersiz yapsın diye yere yatıracağım zaman ayrı olarak kullanıyorum.