Mimi
Merhaba
Bebeğim 3.5 aylık kolik bir bebek. 1.5 ay civarında kakasında asit çıktı ve doktorumuz relactaz önerdi. Fakat bana süt diyeti ya da laktozsuz bir mama önermedi. Geçen gün çocuğum rahatsızlandığında kendi doktorumuz izinli olduğu için başka bir doktora götürmek zorunda kaldım ve bebelacın raporlu bir mamasının olduğunu onu kullanabileceğimizi ve süt diyeti yapıp kalsiyum takviyesi alabileceğimi söyledi. Acaba kendi doktorum neden bu zamana kadar diyet önermedi ve rapor yazmadı mama kullandığımızı biliyordu. Acaba siz neler yaptınız laktoz hassasiyeti çıktığında?