Kızlar bebeğim 6.5 aylık doğduğundan beri yarım kundak yaparak uyuttum unutturmaya çalıştım ama olmadı şimdi bile hala elini kolunu kundaklamadan uyumuyor alışsın artık diye uyuduktan sonra açıyorum kundağını ama kolları hareket edince uyanıyor ağlıyor 😑 nasıl unutacak kundağı varmı tavsiyeleriniz nasıl vazgeçirebilirim🤷♀️