Merhaba güzel anneler.Salı günü doğum iznim bitiyor malesef, bu corona virüsünden dolayı kurumlarda hamileler ve süt izni kullananlar İdari izinli sayılıyormuş, genelge var. Bu şekilde kullanan varmı lütfen yardımcı olurmusunuz, henüz iki aylık paşam.. Ben memurum bu arada.. bizim kurumda hamile bir bayan idari izinde şuan..