Bizde 4 aylıkken başladık ek gıdaya oğlum 2 ay emdi sütüm hiç yetmedi kolik bir bebek olduğu içine mama aldıysak çok fazla gaz sancısı yaptı bende erken tattırmaya karar verdim şimdi 5 aylığız çorba,yoğurt,muz,elma,bebe bisküvisi,pirinç unu hepsini yiyor. Geceleri mamaya devam. İlk kızımda da aynı problemleri yaşamıştım. Hiç bir zararını görmedim. Önemli olan bebeğinizin kabul edip yemesi 👍🏻