ay_16 Aranizda esi bu seytan isi oyunu oynayan var mi esim 3 4 saat bu oyunu oynuyor butun duzenimiz alt ust oldu cok sinirleniyirum ve bu oyun yuzunden cok huzursuzum varmi kurtulmanin bir yolu
Deletedmom421 ay_16 Pugy mi ilk defa duyuyorum erkeklerin (bazıları ) kendileri şeytan olduğu yetmiyormuş gibi bide bu oyunumu oynuyorlar Allah akıl fikir versin azıcık cocuklarıyla ilgilenseler melek olcaklarda işte napcan 🤷♀️ Kız nasıl bir oyun o
haticed_ ay_16 Pugby bilmiyorum ama bizde age ofe empire ve counter strike iki bilgisayara da birer tane kurdu karantina günlerinde sağolsun canım benim :) abartmaz ama hakkını yemeyeyim. O oyunu duymasın aman bir de o çıkmasın başımıza😆
SemraHakan ay_16 benim esim de evde olmanin vermis oldugu bahaneyle sabaha kadar PS - futbol oynuyor ..en sonunda oyunu da aleti de kumandayı da parcalayasim geliyor…2 aydir sabaha kadar oturup aksama kadar yatıyor..varsa bir cozum bunun icin de alirim🤦♀️🤦♀️🤷♀️😑
Glsmozbyyy Deletedmom421 savaş sanırım konuşarak oynayabiliyorlar kızlar bile oynuyor güzel herhalde 🙂
Deletedmom421 Glsmozbyyy O pubg değil mi ya 😱 Eğer oysa benimkide sabahlara kadar oynuyor Allah o oyunu yapanı kahretsin tamam şunu savunanlar var şükür bana sadık iyi bir eş bir o oyunu var onada karışma diyenler ama birazcık bizimle ilgilense güzel olcakda neyse yine sinirlerim bozuldu biraz trip atiyim hala oynuyorda 😆
ay_16 Glsmozbyyy kahveye gitmesine raziyim desem bu oyun daha beter resmen seytan icadi bu oyun yuzunden bosananlari bile duydum
ay_16 Deletedmom421 bende deli oluyorum karantina dayiz diye degil ondan once ise gidince bile oynuyor sabah gozleri kan canagi ama hic umrunda olmuyo yine oynuyo
ErvaRugeyye Benmkıde oynuyor kızlar ah ahh kaç kere de tartıştık konusturmadım o dönem sılıyor sonra hadı başa ne diyim aman usandım 😂 Gözleri agrıyor diye silmiş 2 gündür 😂
Deletedmom025 ay_16 SUAN YALNIZ DEGILIZ BIR YANDAN BU POSTU OKUYORUM BIR YANDAN EŞİME TERS TERS BAKIP BIRAK ARTIK BU ILLETI DİYORUM ALLAH AKIL FIKIR VERSIN KALK NAMAZ KIL DESEK ERINIRLER.
berkusbalii Bi tane de bende var. Nefessiz oynuyo şuan. Başlarda çok tepki gösterdim artık ses etmiyorum. Elbet sıkılıp birakicak bigun diğer oyunları bıraktığı gibi :)
ay_16 berkusbalii bende bir an diyorum birakir ama kemdimi kandiriyorum sanki resmen bagimli olmus yaa bide kabul etmiyor ben bagimli degilim diyor
Byhnasel ay_16 bi yolu yok sanırım hamileyken eşimle bende oynuyordum oda sabahlara kadar başından kalkmazdı allahtan telefonu yeni güncellemeyi kaldırmayınca sildi mecbur 🙏🏻🙏🏻 İnşallah sizinde telefonu kaldırmaz anca öyle PC ye yüklerse sıkıntı 😱
Busrakrt Siz de indirin birlikte oynayın hosuna gidecektir 😁tabi vaktini varsa benim esimde oynuyor ilk zamnlar ayneb çıldrdım sinir oldum en son indrdimn bende basladım oynamaya şimdi birlikte oynarız çocuk uyuyynca
ay_16 Busrakrt ya birkere bende indireyim madem birlikte oynayalim dedim demez olaydim lafi agzima tikip senin ne isin var erkeklerin oynadigi oyunda diyor