Anesteziden dolayı ayaklarda ödem oluyor diye duymuştum. Sebebinden emin değilim ama üstüne basamıyordum hastaneden dönerken ayakkabım olmadı lohusa terlikleriyle döndüm :) biraz daha sabredin. Benim 5 6 günde agrılarım çok çok azalmıştı. Ödemin gitmesi 2 haftayı buldu.