Mermeral Ya arkadaşlar bıktım bu hıçkırıktan. Bebeğimi hemen her gün 2 defa kesin tutuyor. Neden acaba? Bilginiz var mı? Ne yapmalıyım? 2 aylık bu arada.
Elvin21 Mermeral cankm normaldir benim kızımda böyleydi 😊 hatta saçma gelebilir ama bizim burda bebek hıçkırınca midesini büyütüyor diyorlar hep 😂😂😂
Evlaybars Mermeral benim bebeğimide çok hıçkırık tutyo günde 3 4 kere belki daha fazla ciğerleri büyyo diyorlar ne kadar doğru bilemem anne karnındada hıçkırık tutarmış öyle okumuştum biyerde
Asl_35 Elvin21 hiç saçma değil bunu bir çok doktor makalelerinde doğrulamış. Mide büyüdükçe hacmi genişsler ve daha çok hava yutar işlevi daha etkşn hale gelir nuda hıçkırığa neden olur.
Ebruayd1n Bebeği hıçkırık tutması onun sindirim sisteminin sağlıklı çalıştığı anlamına geliyor yazıyordu bi makalede 😊 benim bebeğimi de çok tutar azıcık emziriyorum ya da su veriyorum geçiyor 😊 sende yapabilirsin canm
Ebruayd1n Evlaybars aynen canım tutuyor anne karnında bana doktorum söylemişti bebebk karnında büyüyünce hıçkırığını hissedersin diye inanasım gelmemişti ama bi gün ultrasonda tuttu ve çok şaşırmıştım 😀
Mehmet-22_efe Evlaybars evet karnımdayken hissederdim ben hep 🥰🥰 en başta bilmiyordum hissettiğim şeyin hıçkırık olduğunu ama ultrasona denk gelmişti bi kere doktorum söylemişti ❤
Minnos_31 Evlaybars evet evet benim karnimda bebegimi hickirik tutardi 😅 buyume belirtisi deniyor kizimda bir ara gunde 2 3 defa olurdu ve cok sinirlenirdi
Sey Mermeral normal bişey mide si büyüyo demişti dr bize geçicek mrk etmeyin allah baska dert vermesin
Minnos_31 Evlaybars verirmisiniz bilmem ama ben emzirdigimde gecmediginde bir damla limon veriyordum hemen kesiyordu simdi bile su verdigimde kesmiyorsa son care limon veriyorum yarim cay kasigi hemen kesiyor 9 aylik kizim
deryardakayra Benimkide her gün hıçkırır karnımda da her akşam pıt pıt ederdi hıçkırığı 😂ben hıçkırık tutunca emziriyorum geçiyor 👌
BoncukAnnesi Mermeral canım hıçkırık tuttuğunda emzir o zaman geçiyor ☺️ Oğlum 6buçuk aylık oldu hala günde 1 hıçkırır 😃 hele ilk aylarda sürekli öyleydi. Cevremdekiler midesi büyüyor derdi hep ☺️