Eslemeymen yok dediniz bende aynı evde yaşamıyorsanız saçma bir durum verilmesi lazım dedim yani. Bu soru mu? Yok yok deyip duruyorsunuz sadece iki kez sordum aynı evde misiniz veya ikamet mi aynı diye? Ne var bunda? Herkes başvuruyor ve bi şeyler öğrenmek istiyor. Size verilmeyen yardımın bana bi faydası yok. Yok yok dedim ya deyip duruyorsunuz. Bi şey ortaya atıyorsanız insanlar merak eder sorar. Ne bu tahammülsüzlük ya.