Eslemeymen [url=https://hizliresim.com/tsZyVx][img]https://annem için başvurmuştum böyle çıktı beni bilgilendirirseniz çok sevinirim varmı bu şekilde çıkan
Duce28 Eslemeymen 1 veya 2 . Yardimdan anneniz değilse bile haneden biri faydalanmış . O yüzden bu reddedilmiş.
Hohomoromu Eslemeymen buraya nerden girip bakıyorsunuz aile çalısma sosyal bakanlıgınn resmi sitesimi
Seutfu Eslemeymen eşim ve bende de oyle yazıyor. Sanırım faz 1 veya faz 2 den 5 aylik oğlum faydalandı 🙄
Eslemeymen Buglemm3434 yaa öyle mi genelde kapsam dışı olanlara çıkıyordu merak etim teşekkür ederim 😊
Esra06900 Eslemeymen biz annem icin başvuru yapmıstık parası yattı aldı ama daha sonrasinda e devlete grdigim de aynen böyle bir yazı vardı ama biz aldık parayı bnce sizde 444 1 788 i arayip adıma yatan bir para var mı diye sorabilirsiniz belki de yatmıştır.
Kadriye05 Esra06900 sizden allah razı olsun bende de aynı şekilde yazdigi için önemsememiştim ama yazınızı görünce aradım gerçekten banada çıkmış 1000 TL 😍
MarlaSinger Eslemeymen annenizle birlikte yaşamıyorsanız saçma değil mi ona çıktığı İçin size çıkmaması?