Anne Ve Anne Adayları Kendim Bizzat Uygulamış Olup Halada Uyguluyor Olduğum Bi Bilgiyi Sizlerle Paylaşmak İstiyorum Doğum Yaptıktan Hemen Sonra Ben Sezeryanla Yaptım Gazımı Çıkartmam Gerekiyordu Bu Şekilde Doğum Yapanlar Bilir.Bişeyler Yeyip İçmeye Başladığınız Zaman Bebeğinizdeki Gaz Oluşumunu Engellemek İçin Kuru Dut Ve Rezene Kaynatıp İçin Düzenli Olarak Sabah Akşam Öğlen,Gerçekten Bebeğimin Asla Gaz Sorunu Olmadı Kırkına Kadar Mışıl Mışıl Uyudu Hiç Gazını Çıkartmadım Bile Kendisi Geğirdi.Çişini Çok Rahat Yaptı. Ağzından Ve Poposundan Çok Rahat Gazını Çıkardı.Hatta Geceleri Emzirip Gazını Çıkartmadan Yatırıyordum Asla Bi Sorunumuz Olmadı.O Bebekler 20 Günlükken Verilmeye Başlanan Güya Bitkisel İçerikli Damlalara Hiç İhtiyacımız Olmadı Şu An 2,5 Aylık Halada Devam Ediyorum Hem Bana Hem Bebeğime Faydalı..Dut Karnını Bağırsaklarını En Başından Beri Yumuşak Tuttu Rezene Hem Rahatlattı Hem Süt Yaptı.Sadece Bi Gün 3 Tane Muz Yedim Onda Çişini Yapmakda Zorlandığını Farkettim 1 Çay Kaşığı Dut Kurusu Kaynatıp Verdim Yarım Saat Sonra Çişini Yaptı.Gaz Sorunu Yaşamayın Uykusuz Kalmayın Diye Bu Bilgiyi Şiddetle Sizlerle Paylaşmak İstedim..Lütfen Deneyin..