susibel benden sana tavsiye. Annesi ablası abisi vs vs kork katta kötü olsa eşinin yanında onlar hakkında ahır konuşmayacaksın bu kadar. Senin annen baban kork kat kötü de olsalar onlar senin annen baban. Ee onunda öyle kendi kötü bişey dediği zman bile sen kötü yprum yapmayacaksın.bir yerden sonra alışıyorsun zaten. Ben empati kuruyorum o yüzden eşim babasına yada annesine sinirlense bile yorum yapmam çünkü o da bende yorum yaptığı zman tepki veririm bildiğim için karışmam.