Bebeğimin göbeği düştüğünde içeride et parçası kaldığını fark ettim ve doktorum etin büyük olduğunu ve aşınmaz ise kapanmayacğını söyleyip bizi çocuk cerrahına yönlendirdi.
Her neyse randevuyu aldık 1 Mayıs günü gittik doktor önce kesileceğini daha sonra yakılacağını söyledi tamam dedik.
Operasyona geçildi neredeyse yarım saat sürdü işlem bitince çağrıldık ve doktor herşey iyi diyip pansuman pazar çıkartın ve p.tesi yıkayın dedi yine tamam dedik ve odasına geçtik biz ısrarla iyi mi diye sorduk ilaç vs gerkiyor mu diye sorduk kendisi hayır dedi yine.
Eve geçtik ve eşim bana sen uyu bugün çok yoruldun dinlen dedi dinlenmeye geçtim.
Uyandım oğlumu besledim ve altını alayım dedim ve o kötü olay oldu poposunda kocaman bir lazer yanığı derken kasıkları, beli ve yine derken cinsel organında her yerin de yanıklar vardı şok oldum ve eşim de acaba iğne mi yapıldı da ilaç sürdüler dedi lakin ilaç gibi değil bildiğiniz kabuk ve altı kızarmış baya bir hemde
Sinirden delirdim o kadar sorduk bize insan gibi çok kıpırdadı böyle oldu şöyle yapın demek yerine bir şey yok dedi üstelik yanıklarına batikon sürmüş desem ki fark etmedi o da olmayacak.
Neyse konuya geleyim çok uzun oldu
Bu tür lazer yanıklarına ne yapabilirim bebeğim 1 ay 14 günlük henüz hametan kullanıyoruz ama fayda yok henüz.
Ayırca doktoru da şikayet etmeyi düşünüyorum.
Tekrar kusura bakmayın uzun oldu.