Bebektuba Kızlar bugün bebeğim 2 aylık oldu geceleri zerre uyumuyor gaz sancısı falan olduğu için deil bildiğiniz gözlerini parcalıyor ama dalmıyor dalınca bağırarak uyanıyor inanın tükendim Allah rızası için ne yapabilirim gece uyuması için duacınız olurum inanki
Alinduru Bebektuba benim bebeğim de öyle hala uyusun diye uğraşıyoruz saat 9dan beri asla dalamıyor ama bizim besin alerjimiz var ve yine be olduğunu anlamadığım bir şey bebeğimi rahatsız etti o geceler bize kabus oluyor bir şey dokununca 🤦🏻♀️
Deletedmom409 Bebektuba 6 buçuk aylığız daha yeni uyutabildim güzel bi duş aldır masaj yap ve doyurup yatır
Deletedmom421 Bebektuba Canım youtube den bebekler için Rukye duasını aç cok rahatlıyorlar inan bana cok işine yarayacak. Benim oğlumda öyle 2 sinede açıp dinletiyorum sürekli calıyor sende dinledikçe için ferahlar 😘 Bugünlerde gececek bacım kocaman olcaklar keşke hiç büyümeseydi diceksiniz❤️
Birkoalaanasi Yarım kundak,uyumadan ılık banyo masaj, buziki orhan bebeğiniz ağlamasın albümü 23:44 dk 🦋
Bebektuba Birkoalaanasi eee sesiyle uykuya dalıyor canım beşiği bıraktığım dk uyanıyor ve sabahlara kadar oturuyoruz :(
Alpinannesi1 Seni o kadar iyi anlıyorum ki canım benim bebeğimde uyumuyor geceleri ve artık bazen gerçekten sinir krizi geçirme derecesine geliyorum
Didem52miray Hepsimi aynı bebeklerin vallahi bende tükendim elim ayağım kolum tutmuyor artık ağlıcam nerdeyse 2ay 8gunluk 😭
Bebektuba İnanın aynısı ağlıyorum gözlerim gidiyor uykuda sallıyorum uyanıyor rabbim hepimize bi kapı açsın onlara güzel derin Sağlıklı uyku versin yoksa kafayı yemek üzereyim
masumserseri Bebektuba kuzum allah kolaylik versin 6 ay oldu bende ayniyim o aylarda kolim acil sesini aciyodum biraz daliyodu dene istetsen
Fatima33_ Deletedmom421 bende öyle yapayım o halde 😭psikolojik destege ihtiyacım var suan ağlıyorum durmuyor sebepsiz aglıyor
Fatima33_ Bebektuba suan su saniye lerde bile senln dediğin yazdıgın herseyn fazlasını yasıyoruz. Dövecektim bebeği daha bir bucuk aylık değil ama kafayı yedim
Asl_35 Fatima33_ gazdandır o karnını iyice ovala gazı tam çıkmamıştır. Bizimde o dönem öyle olmuştu ne emdi ne uyudu vs. Saatlerce uğraştım fayda etmedi karnını ovaladım vs. Gaz çıkarttı rahatladı