Kızım 6 aylık oldu. Artık anne sütüyle doymuyor haliyle. Ek gıdaya başlayacağım düzenli olarak. Benim durumumdaki annelerle istişare yaparak bu zor süreçte birbirimize destek olabiliriz diye düşündüm. Siz bu sürece nasıl başladınız? Neler yapıyorsunuz? Deneyimli annelerin önerilerini bekliyorum. Değişik tarifleriniz var mı? Şimdiden teşekkürler. 😇💖