ikiz-annesii Güzel anneler, 2 ay 28 günlüguz ikizlerimden birisi uyku arasında önce dudak büzüp suratını eksiterek anlık ağlıyor acaba neden böyle bı kaç gündür bu şekilde
Elvin08 ikiz-annesii etraftaki sesler etkiliyor olabilir.Benim kızımda 4 aylık oldu bi anda kimse konuşmazken ablası konuşunca bile ürkebiliyor yüksek ses olup olmaması bile önemli olmuyor bazen şaşırıyorum.Hayatın rutinine bir şekilde alışacaktırlar
ikiz-annesii dbm sürekli okuyorum ama ara ara tekrarlayinca korkmaya başladım. Uyanikkende sanki korkuyor gibi elleri iki yana açıp bir an sıkıp kendini ağlamaya başlıyor buda normal mi acaba
Hilalamine ikiz-annesii aynı durum benim kızımda da var bugün 3 aylık oldu ve önce içini çekiyor 5 6 sefer sonra nasıl bi ağlama basıyo yavrumu çok kötü ağlıyor sanki korkutuyorlar dua okuyup kucağıma alıyorum hemen 😔
dbm ikiz-annesii normal gibi geldi bana bebek bunlar napcakları belli olmuyor ki ☺️ bence siz okumaya devam edin. Endişelenecek birşey yoktur 🤗
ikiz-annesii Hilalamine çok üzülüyorum öyle görünce dua etmekten başka bişey gelmiyor elden normal olabilirmiş keşke hiç o anı yasamasalar 🤷♀️
dbm ikiz-annesii benim kızım bazen durup durup ben bir kelime ettiğimde bile o kadar irkiliyor ki🥺 komik geliyo hatta o hali. 😑 Çok küçük annesi napsın birşey bilmiyor ki ☺️☺️
ikiz-annesii Elvin08 inşallah en güzel şekilde alisirlar, ama dediğiniz gibi sanırım sestende etkileniyor 🙄 çok teşekkür ederim ❤️😊
Belinay19 Benim kizimda öyleydi uykusunda yada uyanık zmaan zmaan korkardı şimdi 6 aylık çok şükür geçti ya gazdan anı aglayis oluyor yada urkuyorlar bol bol okuyun evde bakara suresi etkili oluyor 😊
ikiz-annesii Belinay19 sürekli kısa sureler okuyordum ama bakara suresini de okuycam artık yeter ki huzurlu olsunlar 🤗🤗
Belinay19 ikiz-annesii kendiniz okuyamazsaniz bile YouTubden açın evde okunsun dua ezan da arada bı açın bebeğiniz dinlesin sizde eşlik edin biz öyle geçirdik sağlıkla buyusunler 😊🙏🙋
ikiz-annesii Belinay19 hamileyken çok okurdum aslında ama ikiz olunca zorlaniyorum her fırsatta dinlenmeye çalışıyorum ama maneviyat içinde vakit ayırmak gerek uyandirdibiz beni Allah razı olsun 😊 amin bütün çocuklarımız sağlıkla buyusunler inşallah 🤗🤗🤗