Merveerdal Arkadaşlar +6 ay kahvaltı ve ara öğünleriniz nedir? farklı tarifleriniz varmı sıradanın dışında?🤔
Esra79 Merveerdal sabah kahvaltımızı tuzsuz tereyagından peynırlı omlet labne sıyah zeytın ıhlamur olarak verıyorum ara öğün yoğurt yoğurdu bazende pekmez muz avakado ceviz ile karıstırıyorum tarhana corbası kemıkmsuyu corbası sebze çorbası standartların dısında bugun semızotu yemegı yedırdım buda bı ılktı bugun basladık yemek kısmına bu arada 8+6 yız
Hayalimmmm Sabah : Peynir, Yumurta Sarısı Öğlen : Sebze Püresi İkindi : Yoğurt Veya Meyve Karışım Akşam : Tahıllı Hipp Kaşık Mama
Misskokulum Merveerdal ben 1 yumurta sarısına 1 tatlı lor ekleyip çırpıyorum tereyağı veya zeytin yağında pişiriyorum