Kevser61 Sinansrml benmkıde gıtmedı gıtmıyor. Eskı kıloma cabuk dondum ama gobek var malesef 1 seneden once gıtmez dedı herkes 🤦🏻♀️
Tprk1802 Sinansrml benmde daha iki buçuk ay oldu eski kiloma daha dönemedm sadece 12 kilo verebildim ki zaten o da ödem bebek vs vs.eğer eski kilona döndünse korse takman lazım .çeşit çeşit korseler var göğüse kadar çıkmayan takabilirsin ama eğer asla olmuyorsa sporla göbeğin gider.tek çare spor.youtube de çok video var.olmadı mekik çek evde squat felan yap.
Busraae Sinansrml ahh 3 ay oldu dogum yapalı eski kiloma döndüm ama göbek duruyor bende korse takamıyorum napcam bilmiyorum
Asel060519 Kevser61 1 seneden sonra mı gidiyormuş 😔 birkaç gün sonra 1 yıl olacak doğum yapalı inşallah gider 😭
minikcicegim Sezeyan olanlara bi şeyde ben sorabilir miyim 4 ay önce sezeryan doğum yaptım hala daha karnımda bebek var da tekme atıyo gibi oluyo acaba karnımda bişey mi unuttular
Anka386 minikcicegim bende de ilk dönemler oluyordu eşime gülüyordum vücutta alışkanlık olmuş hala tekmeler hissediyorum diye. 2 buçuk aylık kızım ama artık olmuyor bende
Tiviti30 minikcicegim normalde ilk hafta o his olur çünkü rahim kendini topluyor küçülüyor. Benim ikinci doğum sezaryen oldu bence sezaryenle çok gaz sorunu oluyor gaz geziniyor olabilir
Anka386 Bende 2.5 ay önce doğum yaptım. Düzensiz korse kullandım. Normal kilomun altına dustum. Göbeğim hafif vardı ama normalde de gobekliydim velhasıl nasıl oldu anlamadım 4 aylık hamile gibiyim şu an. O derece karnım cıktı.
Busraae minikcicegim doktorunuzun numarası falan yok mu canım en azından mesajla yada arayarak sorsan bir fikir verir