Merhaba bazı arkadaşlar bilir ben hiç emziremedim ilk basta öyle oluk oluk akıyordu ki üstüm hep ıslaktı ama bebegim ilk geceden beri almadi şimdi 3 aylik olduk hep sağarak veriyorum ilk 1 haftalıkken sarılığı yükseliyor dedi doktor inat etme mama ver dedi oysa ben 2 saatde bir sağıyordum neyse lafiyla verdik yine de hala sagiyorum ama sütüm çok azaldı zaten emziremedigim için üzülüyordum bir de üstüne azaldı iyice uzun oldu helal edin…