Iyi geceler herkese oğlum memem de benim bazen istemiyor mama mecbur veriyoruz bugün dündür catlar gibi agllamaya başladı 2 ay donemk mi bilmem ama gerçekten zordu eşimle evde olmasa napardim acaba…ise gidecek oysa hadtaucj oğlum çok doymayan bi bebek paylaşım yaptım daha önce ama .emiyor bugündür beni ağlaması zor oluyor susmadı aksama kadar sakinledi . Ağrısı mi var dite çok korktum .hep de dua acar dinletirim ogluma.. aslında süt yeterli görünüyor işemedi altına yapmasi iyi gazi vardı çok sancidan anladım nedenini gazi çıkmamıştı.. kimyon rezene de tükettim.. genel olarak gaz ağlama sorunu yaşıyoruz işte.. uyanırken sakim kimi zaman da.direk alıp emzirmeye çalışyorum. Tekim evde eşimle beraber ama çok bocaladim. Uyutma olarak da kucağa alıştı ağırlaştı bana zoe geliyo kaç gündür yorgun hsisedyorym çünkü sabırsız oluyorum karantina olduğumz için de .destek alamıyorum :( sol memem sağ gibi kolay değil oda acıyor süt dolunca şişme oldu ..biberon daha kolau oluyor iciyo da sizce ne yapmam lazım .dokyor hem mama hem süt alsin dedi destek takviye illaki bebegime herkesin evladı farklı gelişimi çünkü..ama umarım bu donem geçer rahat ederim az büyüse. 2.5 ay lik olduğu için