Kizlar daha önce yazmıştım saçlarıma ışıltı atmak istiyorum diye (saç rangim bal köpüğü 8.3) bir arkadaş burdan yazmışti sadece açıcıyla yapabilirsiniz boyali saça boyayla ışıltı olmaz demişti. Şimdi ben toz açıcıyı aldım fakat nasil yapacam işlemi 🤷♀️🤦🏻♀️🤗