15 aylık kızım değişkenlik gösteriyor söyledikleri. Bazı kelimeleri birkaç kere kullanmışlığı var bazılarını sürekli kullanıyor. Anne, baba, meme, gitti, bitti, gel gel, çi (çiçek/çilek) , gııı (su) , bıcı bıcı, mi (mina kendi adı) anane, dede, ada (hala) , abi bunları sürekli kullanıyor. Ama mesela birkaç kes çiçek dedi belirgin şekilde. Bir kez gelsin dedi. Anne gel diye sesleniyor arada.