Kizlar oğlum 10 aylık.4 gündür ne gece ne gündüz sıfır uyku sürekli mız mizlaniyor.normalde öyle bir bebek değil.hep kulak ağrısı vardı eli hep kulagindaydi 4 doktora götürdüm daha önce kulağında bişey yok hafif kir var ama ağrı yapmaz dediler.ust 2 disi yarıda kaldı hala tam olarak çıkmadı.bu coronadan dolayı hastaneye de gidemez olduk.ne yapicam bilmiyorum.onu böyle ağlarken görmek çok üzüyor beni acaba neresi ağrıyor da bilmiyorum diye.sizce kulak ağrısı dişten mi bir tavsiyeniz var mi