Ozge23 KaraninAnnesi canım kaç sise bitirdiğimi hatırlamıyorum ben faydasını gördum doktorum kayısı suyu gaz yapmazsa kayısı suyuna damlat demişti etkisini daha çok görürsün demişti müthiş ise yaradı. 9 aylık olduk damlayı kullanmıyorum ama kayısı suyuna devam 🥰
Ozge23 KaraninAnnesi aynen normal paket meyve suyu alıyorum. Hoşaf yapıpta içinede damlatabilirsin. Ama en en önemlisi su bol bol su iç yarasın inşallah 😊🌸
KaraninAnnesi Hazal89 ısırgan otu çayını kullandım hatta tesadüfen bim de gördüm berk markası üretmişti 3 kutu ictim dediğin gibi yine de ise yaradi Aktardan kurutulmuş ısırgan almayı düşünüyorum hep aklımda ama çıkamıyorum
Hazal89 KaraninAnnesi en kısa zamanda alırsın umarım banada bir arkadaş tavsiye etmişti zorlaya zorlaya 6 aya geldik
KaraninAnnesi Hipekozsk helvayı 2 aylıkken falan çok tükettim işe yarardi gerçekten ama çok yediğimden mi nedir tiksindim yiyemiyorum Boza da çok iyiydi şuan bulamıyorum bozayı Teşekkürler 🌹