Baharbstg7474 11 aydan fazladır emziren anneydim, lohusa döneminde de et yedim erik yedim, gaz yapan da yapmayan da canım ne isterse yedim, ama bunların bebeğe zararı ne olabilir ki?
Bebeğiniz alerjikse et ürünlerine yememeniz gerekir tadımlık bile olsa ama eriğin yenmemesi gerektiğini ilk defa sizden duyuyorum, sağlık ocağındaki doktora yada bebeğinizin doktoruna arayıp sorsanız?