Esrabsrn Evim 25 derece birer kat giyinimi var üzerinde ve emerken bile terleyen bir cocuk dokuz aylık sizler bu sürecte üzerine bişey örtüyormusunuz ince bişey ne olursa nası yapıyorsunuz banada tavsiye verirmisiniz üzerini ince bişeyle örtüyonuzmu yada bu sıcaklıkta gerek yokmu teşekkürler 😊
BenMathilda Esrabsrn Ne tarafta oturuyorsunuz, bizim burada o kadar ust ortmeyecek kadar sıcaklar başlamadı da ben battaniye ortuyorum, tek pijama zıbın giyiniyor iyi olur bu sekilde. Ama evimiz 25 derece yoktur 23 derece civarıdır..
Azizeguney Esrabsrn Benim kızım sürekli tekmeleye teklemeye açıyo üzerini bende 2 kat giydiriyorum doğalgaz kapalı evin sıcaklığı çok güzel bu aralar
GUBILIK GmzSnn ben de 16 aydır uyku tulumu kullanıyorum. Ne üşür derdim var ne terler. Büyük kolaylık
Yusufyigit-1 Esrabsrn benim bebeğim de çok terliyor iki üç gündür sanırım artık havalar ısınmaya başladı. İki gündür altina çıtçıtlı kısa badi şort üstüne de uyku tulumu giydirip yatiriyorum başka bisey ortmiyorum üstüne ona rağmen terliyor ama daha ince giydirsem üşütücek🤷🏻♀️Bende napcagimi sasirdim
KeremTalha_4153 Esrabsrn oğlum üstünde bişey tutmadığı için tulum giydiriyorum en rahatı üşüdü derdi olmuyor..
Hilalalp Esrabsrn uyku tulumu giyiyor ortmuyorum üzerini cunki gece boyunca kıpır kıpır dönüp duruyor oturuyor🤦♀️🤦♀️🤦♀️ üstüne bir şey örtünce de uyanıyor
birtatlianne Esrabsrn kuzum sakınan göze diken batar Ben kızım doğduğundan beri gece zıbın çorap soğuk olursa birde pijama giydiriyorum Üstünü örtemiyorum çünkü örtünce ayaklarını kaldırıp yorganı bacak altına aliyor😂
Mnli Esrabsrn benim bebeğim 6 aylık tek kat kıyafet uyurken penye battaniyesini örtüyorum ama açıyor üstünü çok gece kalkıp fark edersem düzeltiyorum uyku tulumu düşündüm doktorum gerek yok dedi