Kızlar bebeğim 10 aylık akşam 8.30 gibi uyumuş oluyor ve saat 12 ye kadar saat başı uyanıp emip geri yatıyor. 12 den sonra da 2 kez falan kalkıyor. Bu zamana kadar keşke gece beslenmesine alıştırmasaydım direnip diyorum ama dayanamadım. Ama artık kararlıyım pişş pat pat deniycem. Aslında sorum şu, göğüslerim aşırı Süt dolacak emmediği için şişecek me yapmalıyım? Sağsam her gün mü sağacağım gece kalkıp? yoksa sabah uyandığın da emzirsem gece yine göğüslerim bana ağrı verir mi mastit falan olur muyum sizce? Bide sağarsam eğer sağdığım sütü biberonla kaşıkla falan içmez neye katabilirim? Bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim teşekkürler 🌺😊