Arkadaşlar Allah izin verirse salı günü 1 yaş aşısı yaptırıcam ateş yapıyor mu bu aşı? yapıyorsa nezaman yapıyor süreç nasıl ilerliyor şu durumda korkuyorum hastane olaylarında..inşallah rahat atlatırız elimde ateş düşürücü var ama içince hemen kusuyor eğer ateşi çıkarsa elimde ateş düşürücü fitili kullanmayı düşünüyorum Sizce ne yapmalıyım ?herkese Hayırlı Ramazanlar🌺