Did benim kızım da tam 5 aylıkdi biberon ve emzik reddi yaşadık emzik onemsemedim hatta çok iyi oldu demiştim ama biberon bizim için zor oldu çünkü ise başlayacaktım ve anne sütünü bi şekilde alması gerekiyordu. Farklı model damak yapısına uygun biberon aldım olmadı, suluklardan aldım renki tutmalı hoşuma gider diye o da olmadı, kaşık biberon varmış ondan aldım o da olmadı açıkçası ben ne yaptıysam olmadı. Inşallah siz bunları yaptığınızda birinden birini kabul eder🤲