Ecem25 videolarını da çekip acile götürdüm o akşam. Doğum yaptığım hastanede , doğum sonrası ve sonraki birkaç kontrolunu yapan doktor gördü. Çok normal bebeklerde olur bu, 15,20 sn geçerse sıkıntı dedi. 4 hızlı ve sesli nefes sayıyorum,diyaframdan alıyor sonra rahatça 5 e sayana kadar tutuyor. Bu derin uykuya geçene kadar böyle devam ediyor.başka bir doktora da muayeneye gittim içim rahat etmedi, o da normal ama hızlı nefes alış verişler 4 yerine 6 ve üstü olursa kalp mi acaba deriz kardiyolojiye yollarız sizi dedi. 1 ay oldu hala derin uykuya geçmeden öyle oluyor. Derin uykuya geçişi uzun sürüyor ama geçince de gayet rahat nefes alıyor.