Gamzegnyl Bebegim 3 haftadır hırıltısı var doktor antibiyotik verdi balgam sökücü verdi ama işe yaramıyor burnunuda açıyorum sürekli lütfen bakın napmalıyım
karpuzlulimonata Gamzegnyl Canim gecmis olsun bebegin bulundugu odayi nemli tutmayi dene ben cay makinesini calisir durumda odaya koyuyorum buhar olsun diye ilk kaynadigi zaman agzini aciyorum bir de sogani ortadan ikiye bölüyorum kizim hangi odadaysa bu ikisini götürüyorum kisa sürede düzelir 🙏 bi dene istersen
Mirayimran Gamzegnyl balgam yok hırıltı var nefes alırken bazen yüksek sesle hırıl hırıl ses geliyor burnunu temizliyorum biraz yumuşasada asla geçmiyor
Gulcemmm Ayni derttn bende muzdaribim 4ay 14gunlkk kziim ihlamur veriroum 2gunde 1 burnunu sürekli temzliyorum ama sanki genizde balgam var ozellkle uykudan kalknca ve aglaynca cok belli oluyr doktrada gidemiyoruz napacm bilmiyorum bogazni nasl temizleyebilirm sanki birsey kalmış orda çıkmıyor 😩
12_yil_sonra Gulcemmm bizde de vardı , en güzeli eczaneden buhar kompresörü alıp ventolin kullanmak ve prospan şurup . Şükür biz öyle atlattık yoksa ciğere inerse yatış yapmak lazım demişti doktor
Kubilhami Hırılrtı gögsünden geliyor olabilirmi bizde bi aylıkken yasadık antibiyoktık ve hava ile bi haftada düzeldi
Birmartannesi Buhar makinesi bulundurun diyorlar burun tıkanıklığı için,ben yarın anneanne usulü sıcak su yapip çarşafın altına sokucam bebeğimi,
Ozgemstn serum fızyolojık sıkıp her seferınde aspıratörle temizledıktwn sonra tatlı badem yagı dökün birer damla burnuna sonrada 10 dakıka hava verın biz 3 4 gundd bu sikayetlerden kurtulmuştuk