Hayirli gunler kizlar .benim 44 gunluk erkek bebegim var. Hamileyken detayli ultrasonda kalbinde parlaklik dediler.ilk dogudugunda bunu soyledim dogdugu anda cocuk kardiyolojisi bakti sah damarinda kacak ve kalbinde kucuk delikcikler var dedi.1 hafta sonra yenidem kontrol dedi.o anda tabi dunyam yikildi. 1 hafta sonra gittigimizde sah damarindaki kacak.kapanmis normale donmus delikciklerde cok cok kuculmus dedi doktor.1 ay sonra kontrol dedi daha goturemedim virusden dolayi.bazn hizli nefes alior ve bugun cok uyudu uc dort defa uyandi en fazla 10 15 dk uyanik kaldi bu bir belirti degildir demi altini temizliorum her agladigindada emziriorum boyle sey basina gelen var mi bu uyku hali kotu belirti degildir demi kizlar :(tesekkur ederim simdiden.